ברדוגו: "נתניהו ולוין ביחסים טובים; תהיה רפורמה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ברדוגו: "נתניהו ולוין ביחסים טובים; תהיה רפורמה"

    הפרשן יעקב ברדוגו במהדורת הבוקר: "הרפורמה תעבור. השאלה רק באיזה מתכונת. 35 שנה לקח לאהרן ברק לעשות את ההפיכה החוקתית שלו. היה ילדותי מבחינתנו לצפות שזה יקרה ברגע"

    יעקב ברדוגו צילום: פלאש 90
    16:05
    14.05.24
    יונת קפלן No Comments on "נמאס לי לשבת על כסא הנאשמים": כך נפטרים מכעסים בזוגיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן יעקב ברדוגו, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) ואמר כי הדיווחים על מתיחות בין שר המשפטים לראש הממשלה אינם נכונים. "אני לא חושב שיש מתח בין נתניהו ללוין. זו עבודה מקצועית בין שר המשפטים לראש ממשלה. לוין עדיין אחד הקרובים לנתניהו. בלילה שקדם לדרמה בכנסת הם הגיעו להבנה יחד עם סמוטריץ ודרעי".

    לדבריו: "הרפורמה המשפטית כפי שהציג אותה לוין כבר לא קיימת. הוועדה לבחירת שופטים שאותה ניסה לבנות כבר לא קיימת. לגבי חוק סולברג (סבירות) וחוק היועמ"שים יש להם הסכמה".

    על הוועדה לבחירת שופטים: "לגבי הוועדה יש ניסיון לייצר מתווה חדש ובזה לוין רואה הרבה מאוד צדדים חיוביים. מתווה ה-50-50 של דודי אמסלם. מאז שהמתווה יצאה לעולם בחמישי הייתי בטוח שכל התקשורת תעסוק בזה ועד כמה שאני מבין לוין מקבל את זה והפלא ופלא אנשי התקשורת בשמאל ואנשי המחנה הממלכתי ממש מבועתים מהמתווה הזה שאומר שאף צד לא יקבל את מלוא תאוותו אלא 50% ממבנה הוועדה".

    ברדוגו הביע ביטחון רב בכך ש"הרפורמה תעבור" והוסיף כי "השאלה היא רק באיזה מתכונת". עוד אמר: "35 שנה לקח לאהרן ברק לעשות את ההפיכה החוקתית שלו. היה ילדותי מבחינתנו לצפות שזה יקרה ברגע".



    0 תגובות